понедельник, 1 декабря 2008 г.

Чому власна маркетингова служба не справляється з роботою?

Чому власна маркетингова служба не справляється з роботою? І навіщо користуватися послугами сторонніх рекламно-маркетингових агентств? Спробуємо відповісти на ці, а також на деякі інші питання.

хотите финансовые инвестиции?тогда мы идем к вам

У чому ж причина слабостей власної маркетингової служби? Вся справа в тому, що компанія, що відмінно займається виробництвом, не завжди може грамотно вибудувати свою маркетингову стратегію. Воістину в сучасному глобальному світі варто виконувати тільки те, що ви можете здійснити краще інших. Інші завдання варто перекладати, на ті, хто їх виконує краще! Адже гарний продукт ще не означає успіх на ринку. Продукт необхідно просувати, щоб він зайняв своє місце. Власна маркетингова служба, як правило, на початкових етапах здатна видавати цілком непогані ідеї. Але як це не жахливо на певному етапі становлення компанії (або окремо взятого продукту) ідеї в такої маркетингової служби попросту закінчуються! Потрібний свіжий погляд на проблему. Тільки так можна ефективно управляти попитом на продукцію або послуги. Крім того, своя маркетингова служба далеко не завжди зможе похвастатися успіхами, які існують у гігантів цього напрямку бізнесу. Щоб маркетингова служба ефективно працювала, їй потрібні ресурси. Такими ресурсами виступають висококваліфіковані кадри, що мають величезний досвід і знання, консультанти по необхідних напрямках діяльності, фінанси, приміщення. От ми й підійшли до обговорення другого питання...

Так навіщо ж використати послуги сторонніх фахівців з маркетингу й реклами? Зараз використання таких структур для виконання багатьох функцій підприємства вважається більш ніж виправданим. Виключенням не стала й робота маркетингових служб. Стороння компанія, що спеціалізується на наданні рекламно-маркетингових послуг, як правило, справляється з поставленими завданнями на порядок ефективніше, ніж штатні співробітники. У таких компаніях всі ресурси підлеглі маркетинговим завданням. Тут не працюю випадкові люди. Кадри ретельно підбираються, і весь персонал складається із професіоналів. Яскравим прикладом такої компанії є рекламна група «Прояв». Це титан маркетингового ринку. Створюється враження, що тут працюють одні таланти. Професійні рекламісти, фахівці з маркетингу, дизайнери, копирайтеры, оформители от хто в першу чергу гарантує успіх рекламної компанії! Але, що ж пропонують лідери маркетингового ринку послуг? Розглянемо це питання на прикладі можливо кращої маркетингової компанії в Росії. Рекламна група «Прояв» пропонує своїм клієнтам комплексний аутсорсинг. Це означає, що ви можете покласти всі маркетингові заходи на рекламну групу «Прояв». Вам залишиться тільки піклуватися про якість продукції, а фахівці подбають про те, щоб організувати ринок збуту!

Рекламна група «Прояв» працює на ринку маркетингових послуг з 2002 року. Тут накопичений величезний досвід у створенні фірмового стилю і його складових. Виявляються поліграфічні й рекламні послуги. Проводяться PR-заходи для стимуляції збуту й поліпшення іміджу компанії. Особливістю рекламної групи «Прояв» є відсутність менеджерів. Так, так саме! Повна відсутність менеджерів! Всі питання вирішуються прямо з директором! Такий підхід різко виділяє рекламну групу «Прояв» серед інших лідерів маркетингового ринку послуг. Де ще в компанії лідері ринку є можливість прямого спілкування з керівництвом? Завдяки такому підходу вбирається проміжний щабель у комунікаціях. Такий щабель в інших компаніях найчастіше приводить до ефекту зіпсованого телефону, що в цілому знижує ефективність роботи. Тут цього немає!

Комментариев нет: