понедельник, 1 декабря 2008 г.

Рейтинг найдорожчих російських брендов

Компанія Interbrand склала рейтинг найдорожчих російських брендов. Четвертий рік підряд найдорожчим брендом став стільниковий оператор "Билайн". На другому місці - інший російський оператор стільникового зв'язка - МТС. На третьому - пиво "Балтика". Цікаво, що в першій десятці брендов рівно половина - це бренды, що ставляться до тих галузям економіки, по яких економічна криза повинен був ударити сильніше всього: сировинні компанії, ритейлеры й, звичайно, банки.

возможность коммерческого кредита и кредитных денег в следующем году

Однак експерти говорять, що протиріч отут немає. По-перше, при складанні звіту вони дивилися на підсумки минулого року, коли нафта коштувала у два рази дорожче, а про економічну кризу в Америці говорили, як про щось далекому, не здатному вразити російський фінансовий сектор.

По-друге, за словами експертів, капіталізація компанії страждає раніше, ніж бренд.

"Економічна криза так само сильно позначився на брендах, як на цінах акцій і властиво капіталізації компаній", - сказав в інтерв'ю Би-би-си Сергій Шарюков, консультант агентства Interbrand.

Проте, пройде пари місяців, і економічна криза докотиться й до брендов. "Коли споживач перестане голосувати рублем за даний бренд, - а ми це побачимо, як я думаю, через півроку - буде більше ясна картина, які бренды постраждають найбільше. Коли всі побіжать знімати внески в тім або іншому банку, те зрозуміло, що його бренд втратить вартість, як це відбулося в Best Global Brands", - пояснює Сергій Шарюков.

В останньому списку Best Global Brands - рейтингу найдорожчих брендов у світі - сильніше інших подешевіли саме бренды інвестиційних банків. Наприклад, Citi - на 14%, Merill Lynch - на 21%.

Деякі експерти говорять, що більшість брендов, які представлені у верхній частині рейтингу, не є проблемними. Владимир Євстаф'єв, віце-президент Асоціації Комунікаційних Агентств Росії (АКАР) сказав Би-би-си, що банки, які потрапили в список найдорожчих брендов, також потрапили в список, якому буде допомагати держава, так що ніяких протиріч немає.

Зважаючи на все, російська економіка буде перебувати в економічній кризі мінімум весь наступний рік. На думку Володимира Євстаф'єва, прогнозувати, як буде виглядати десятка найдорожчих брендов у майбутньому - справа невдячне. Сергій Шарюков з Interbrand точних прогнозів також давати не став, однак припустив, що трійка лідерів збережеться приблизно такий же, зміниться тільки вартість бренда.

Найдорожчі російські бренды "Билайн" - 7,4 млрд. доларів МТС - 6,9 млрд. доларів "Балтика" - 2,3 млрд. доларів "Лукойл" - 1 млрд. доларів "Роснефть" - 792 млн. доларів "Мегафон" - 569 млн. доларів "Ощадбанк" - 401 млн. доларів "Будиночок у селі" - 388 млн. доларів "Альфа-Банк" - 380 млн. доларів "Пятерочка" - 357 млн. доларів

Зважаючи на все, російська економіка буде перебувати в економічній кризі мінімум весь наступний рік.

Комментариев нет: